Junassa.. 26.5.2006 6.50 – 9.43

Mä istun junassa katsellen ohi viliseviä maisemia. Vesipisarat hakkaa ikkunaan kovaa. En kuule niitä The Cranberries - Not Sorryn täyttäessä mun korvat, mielen. Mä näen, kuinka ne hajoaa miljooniksi pieniksi pisaroiksi osuessaan ikkunaan. Ne miljoonat pisarat yhdistyvät jossain kohti yhteen ja saavat näin muodostettua puron, joka menee vinottain ikkunan poikki. Olen jokseenkin unisen näköinen dataaja keskellä muita ihmisiä. Sain kirjoitettua yhden duunijutun valmiiksi, seuraavan aloitus on yllättävän vaikeaa.. ei jotenkin saa millään otetta asiasta. Kahvi voisi auttaa.

Tietenkin mun keskittymistä häiritsee hiukkapikkuisen vastapäätä istuva ei.tod.com mikään huononnäköinen mies. Näyttäisi olevan duunissa intissä. En mä sitä kyllä paljoa ole katellut, muutaman kerran vilkaissut salaa.. Oikeasti. Kyllä se johtaa tässä asiassa tyyliin 10 -2. Tai sitten se vain miettii välillä, kun näpyttelee konetta sekin. Tiiä sitä sitten. Ja sama se mulle loppujen lopuksi on. On vain silmänruokaa kun nostaa katseen kannusta. No niin, hitto ny mä keskityn liian moneen asiaan ja aloin sitten laulamaan lahjakkaasti Not Sorryn biisin tahtiin. Kohta toi varmaan ampuu mut. Taidan oikeasti lähteä sinne kahville. Haluan vielä elää…. Hmm, ei se halunnutkaan ampua mua, jutella kyllä senkin edestä. Matka meni aika rattoisasti jutellessa Lappeeseen asti. Veikeet simmut sillä oli. Muutenkin ihan loistavalta tuntui, joskin aika utelias tapaus. Näin se matkailu avartaa kummasti. Kokemuksia. Niistä se elämä rakentuu. Enää pari kymmentä minuuttia ja perillä. Vähä jännittää….

The Cranberries - Not sorry

Keep on looking through the window again,

But I'm not sorry if I do insult you.
I'm sad, not sorry, 'bout the way that things went,
And you'll be happy and I'll be forsakin' thee.

I swore I'd never feel like this again,
But you're so selfish, you don't see
What you're doing to me,
I keep on looking through the window again.
No I'm not sorry if I do insult you.
No-o-o, I'm not sorry if I do insult you.

You told me lies, and I sighed, and I sighed, and I sighed.
'Cause you lied, lied, and I cried, yes I cried, yes, I cry, I cry, I try again.

I realize, as he sighed, and he sighed and he sighed.
'Cause you lied, lied, and I cried, yes I cried, yes, I cry, I cry, I try again.

Keep on looking through the window again,
But I'm not sorry if I do insult you.
I'm sad, not sorry, 'bout the way that things went,
And you'll be happy and I'll be forsakin' thee.

I swore I'd never feel like this again,
But you're so selfish,
You don't see what you're doing to me,
I keep on looking through the window again.
No I'm not sorry if I do detest you.
No-o-o, I'm not sorry if I do detest you.

You told me lies, and I sighed, and I sighed, and I sighed.
'Cause you lied, lied, and I cried, yes I cried, yes, I cry, I cry, I try again.

I realize, as he sighed, and he sighed and he sighed.
'Cause you lied, lied, and I cried, yes I cried, yes, I cry, I cry, I try again.

Keep on looking through the window again.
Keep on looking through the window again...