Edellisessä postauksessa varoittelin taas kertovani viime yön unesta. Toivottavasti kukaan unien tulkitsija ei lue näitä mun unia. Tiedän jo diagnoosin: Olet puutteessa. Tarkoitan siis halipuutteessa ja ihopuutteessa. Juu.. Niin.. Se uni. Selitän pääkohdat. Unessa olin ystäväni tupareissa. (nämä tuparit on oikeasti tulossa ens kuussa) Meitä oli varmasti jotain 50 siellä. Mä jouduin keskelle kolmea miestä, (unet ovat ihania) joista mun piti sitten vähä niinkuin valita (unet ovat yhä ihania, heh). Kaikilla oli ihanat simmut (neiti rakastaa vihreitä simmuja). Kivat peput ja luonnekkin tuntui olevan kohdallaan. Ainut ero oli nauhojen väri ranteessa. Unessa punainen tarkoitti rauhallista, romanttista, keskustelevaa. Sininen hellää, huomionottavaa, sitotumista. Ja vihreä koskettavan läheistä extremeä jokaisella osa-alueella. Mä valitsin unessani vihreän. (vaikka en edes tykkää vihreästä väristä, paitti simmuissa) Perustelin valintaani luonteellani. Olen liian vilkas liian rauhalliseen menoon ja pelkään satuttaa ketään sitoutumalla johonkin juuri nyt. (tässä kohtaa oikasen vähä..) Unessani valintani oli täysi kymppi. Oltiin tämän vihreen kanssa loistava pari. Kaikilla osa-alueilla. *hymyilee ilkikurisesti* Mietin aamulla, kun heräsin tätä unta. Ehkä värijutuilla on jotain merkitystä. Ja ehkä joku värikoodi helpottais kumppanin valinnassa. Mutta, mistä ne värit sitten löytää, se onkin eri juttu. Ellen sitten ala markkinoimaan tuotekehitystä eteenpäin ja näin saa rannekkeita aikaiseksi. Tuskin. Mutta uni oli hassu ja olo aamulla vähä sekainen. Kai mun pitää jossain vaiheessa päästää joku (ja ei todellakaan kuka vaan) lähelle tämän halipulan kanssa, että nää mun unet vähä rauhoittuis. Onneksi edessä on touhua täynnä oleva viikonloppu. Saa purettua energiaa kelkkailuun. Huh. Mistä sitä tietää vaikka VIHREE mies tipahtaa mun eteeni keskellä mettää keskisuomessa. Toivotaan ettei. Ajaisin niillä nopeuksilla eka sen päälle ja se litistyis ja lopuksi vetäisin itteni solmuun VIHREESEEN mäntyyn. Tai sitten mua vastaan ajelee VIHREELLÄ Arctic Catillä elämäni mies ja neiti sulaa. Aah. Unikuvat on ihania. Ja niin VIHREITÄ. Nam.