No niin.. Mä olen taas ollut aivan loistava minä. "Ihana". Kiukuttelin oikein urakalla tossa koko tämän viikon. Siis nyt kiukuttelin oikeasti. Koko viikon. Kaikille ihan tasaisesti. Jokainen sai omansa.. ja ei ole edes PMS. Uskomaton ärripurri oon ollut. Onneksi koittaa päivä, jolloin tajuaa et hei.. meeppäs neiti vähä ittees ja päästä irti jo siitä kiukusta. Tässä tuoksennassa olen sit saanut Herra Ponnarin taas kauemmas. Yllättävää :o) Toisaalta.. välillä on hyvä juosta.. kunto kasvaa.. Mutta nyt olo on uskomaton, olen puhdistanut ilmapiiriä vaikkakin.. saattaa tapahtua niinkin, että menetän paljon. Mutta jos menetän, niin olisi käynyt kuitenkin joku päivä. Parempi nyt. Ja jos mua uskalletaan vielä lähestyä.. on yksi tilanne nollattu. Ja uusi tilanne voi alkaa puhtaampana. Käsittämättömän naivi ajatusmaailma. Ja niin mua. Nyt lenkille. Haleja!