Neiti istuu tässä tuolilla ja heiluttelee pieniä jalkoja, jotka huutavat hoosiannaa. Oli ihana, erikoinen, opettava sekä rankka päivä. Eka työpäivä uudessa yrityksessä ohi. Ja mä olen ihan ihan ihan sekaisin. Mutta onnellinen. Ja väsy. Heräsin jo (tää on oikeasti ennätys) viiden jälkeen aamulla ja laittelin hiuksia&ripsiväriä ihan rauhassa. (tai no, ainakin join kahvin rauhassa, kunnes totesin, et mulla on TAAS kiire) Mennä viipotin kovaa tapahtumaan ja olinkin siellä sitten koko päivän. Ihania ihmisiä. Ihan kaikki. Leijun, mutta varovasti (olen löytänyt sisäisen realistin itsestäni) Ystäväni M:n kanssa muisteltiin vanhoja heti aamusta alkaen.. pitkin päivää mahdollisuuksien mukaan.. jatkaen ihana herkullisen aterian merkissä Sea Horsessa.. jatkaen yhä kotimatkankin.. Ai et me ollaan aina oltu loistava jäärispari. Ystävyys on ihana asia, kun se on niin ihanan puhdasta ja aitoa. Olen onnellinen.. vaikka pienet varpaani kipristelevät kivusta ja tiedän, että joudun vielä tänään silittämään housut.. (vihaan silittämistä.. miesten hommia.. mä pesen ennemmin auton..) Mutta mua lohduttaa ajatus, että kohta pääsen oikasemaan itseni saunan lauteelle.. nostan jalat ylös ja kyllästän itseni pitkästä aikaa saunahunajalla. Heitän löylyä ja silmät suljettuna nautin.. ja nautin.. ja nautin.. ja nautin.. Kun tulen saunasta.. hyppään puolimärkänä peittojen alle ja nukahdan niin ihanaan tuhisevaan oloon. Aamulla herään pirteänä töihin ja opin taas paljon uusia asioita. Oppiminen on kivaa. Pitkästä aikaa. Niin. Kerroinko jo, että kohta mä nautin..? Mä&Sauna. Forever.