Kattelin tossa hetki sitten itteeni peilistä kesken siivomisen.. Yritin löytää lisää ryppyjä, kun noita vuosiakin tuli taas lisää.. Eipä niitä hirveesti kyllä edelleenkään ole. Ryppyjä siis. Hyvä vaan. Kasvot on edelleen yllättävän ruskeat kesästä. Ja edelleen myös löytyy inkkaritukka. Tummaa ja valkoista sopivasti aina sekaisin. Pitäiskö mun kertoa jotain elämästä tällä hetkellä.. Hmm.. aika duunin täyteistä tämä vieläkin on. Hassuinta on, että vaikka oon paljon duunissa, olen kerinnyt saada mun elämääkin samalla solmuun.. En voi ymmärtää miten niin kävi. Kai mä olen joku luonnonlahjakkuus sekoittamaan mun kiemurat vielä solmummaksi. Neiti, kun ei ole kerinnyt kyllä vapaa-ajalla uusia ihmissuhteita löytää, niin duunista sitten senkin edestä. Joka ei välttämättä ole kyllä hyvä asia. Sanottakoon tähän väliin, että olen yhä enkeli. Mulla on vain taipumus saada ihmiset innostumaan, ihastumaan muhun.. eteenkin, jos vietät 5 päivää työmaalla ympärillä vain miehiä. Nukut isossa mökissä noin 10 miehen kanssa ja olet niiden kaikkien esimies. Esimies, joka kytkee ihan täysiä CAT-liittimiä ja vetää piuhaa, roikuu katossa asentamassa kaiuttimia ja kun pääsee lattiatasolle, alkaa laulamaan ja tanssimaan pitkin liikettä. Esimies, joka murisee ja näyttelee kynsiä, jos kaikki ei paina hommia ihan täysiä. Esimies, joka aamulla unisena karkaa hakemaan koko porukalle kahvia ja hymyilee aurinkoisesti saapuessaan 10 kahvin kanssa akrobatialiikkein. Niin, mä tiedän, et oon erilainen. Mä tiedän, et olen jotenkin hassun säälittävän suloisen näköinen enkelipiponi päässä. Enkä mä satuttais ketään. Mä vain hymyilen. Neiti ylipirteä aurinko. Mut sillä on kyllä sellaisia seurauksia, et ens viikolla olen sitten ihan kusessa. Voi mua. Ponnarikin saapuu samalle työmaalle. Koko viikoksi. Viddu. Kun, kukaan ei tiedä.. vieläkään.. mitään, mistään. Ja yhden mun alaisen huomio mua kohtaan on ultimate luokkaa..

[Edit] Jäi mainitsematta, että kummankaan kanssa ei ole oikeasti mitään. Sillai oikeasti. Toisen kanssa ollut ja toisen kanssa ei tule koskaan olemaan. Olen täysin varma siitä.. Olenolen. Usko jo!! ;o)

[Edit2] Okei. Vaikka mua tekisi mieli, niin mä pidän pintani. Kummankin kanssa. Lupaan sen. On vaikeaa olla edelleen pihtarinymfo. Ei hitto, mun on pakko tehdä jotain mun elämän kanssa. Ulosulosulos.. IHMISIÄ!!! No, ens perjantaina sitten.. silloin on pitkästä aikaa vapaa viikonloppu. Ja silloin neiti billettää :o) (huomaa ihana lapin murre.. BILLEET!!) Hih..