Mun silmissä vilahtelee vähä väliä pienet flashit.. Mä nään edessäni ison olohuoneen, valkoisella vanhalla takalla, jota ympäröi ] -mallinen sohva. Iso pehmeä "kulmasohva", joka houkuttelee luokseen ja uppoutumaan sen syliin. Sohvalla on paljon tyynyjä ja erilaisia vilttejä.. Ekana näin sohvan valkoisena, mutta kun ajattelin sitä hetken aikaa, tajusin se olevankin ruskea. Tummanruskea. Tyynyt sohvalla ovat osa yksivärisiä, osa kuviollisia, oranssia, valkoista, mustaa, ruskeaa.. kaikki ne on omatekemiä. Vilttejä olen/olemme keräilleet pitkin maata, muistoja reissuilta.. yhdessä viltissä on eläimiä ja enkeleitä. Mun lempiviltti. Puupöydällä keskellä sohvaryhmää on isoja kynttilöitä leveissä alusissa. Huoneessa leijailee omenantuoksu. Suunnaton rauha ja onnellisuus leviää minuun, kun katselen sitä näkymään.. Mä ihmettelen usein, miten pystyn kuvittelemaan niin todentuntuisia ajatuksia päässäni. Onko mun haaveeni ja kaipuuni jotain kohtaan niin vahvat, että mielikuvitukseni osaa hahmoitella niitä todellisentuntuiseksi. Toisaalta tulee hyväolo, toisaalta pelottaa. En tiedä kokeeko muut samanlaisia juttuja.. Mulla on hassut 3D ajatukset. Mitähän mun ajatukset kertovat musta, uniakin tutkitaan, kai siis ajatuksiakin joku tutkii. Voisiko mun flashit kertoa, mitä oikeasti haluan elämältä.. vai onko ne pätkiä, jostakin mitä en muista. En tiedä, mutta ajatus käpertyä tuonne haavesohvalle toisen kainaloon suukottelemaan ja katselemaan takassa roihuavaa tulta ihan hiljaisuudessa olisi parasta, mitä tällä hetkellä voisi tapahtua minun elämässäni.. Ja se toisen kainalo olisi sen kainalo, joka rakastaisi mua juuri tämmöisenä kuin olen, 3D ajatukseni kanssa..

Huokaus <3