Aah, et mä nauran kippurassa ja vedän repeatinä jo vanhaa, mutta loistavaa biisiä.. Siis ihan loistava tähän olotilaan..

Kummeli - Antakaa määkin huudan määkin olen kännissä..

Jos alkaa pännii, ni vedä kännii
Jos joku morkkaa, ni pullo korkkaa
Jos oikein mokaa, sun täytyy dokaa
Vedä silloin pelti kii

Antakaa määkin huudan määkin olen kännissä, hei hei hei
Antakaa määkin huudan määkin olen kännissä, hei hei hei
Tajuan kaiken, osaan kaiken, mimmit mua haluaa
Antakaa määkin huudan määkin olen kännissä

Jos alkaa pännii, ni vedä kännii
Jos joku morkkaa, ni pullo korkkaa
Jos oikein mokaa, sun täytyy dokaa
Vedä silloin pelti kii

Antakaa määkin huudan määkin olen kännissä, hei hei hei
Antakaa määkin huudan määkin olen kännissä, hei hei hei
Tajuan kaiken, osaan kaiken, mimmit mua haluaa
Antakaa määkin huudan määkin olen kännissä

Ihan loisto! *hihittelee* Ja minen oo mitenkää hassu sekopää.. *vannoo*