Kattelin äsken Lostia.. nyt yritän pitää jalkoja pöydällä samalla kuin kirjoitan.. ettei vain mikään ihme örkki tai joku sellainen tarraa jalasta kiinni. Hyi ja hui. Se_oli_tosi_pelottava. Oikeasti. Mikä ihmeen örkki siellä juoksentelee.. Mä en olisi tuolla saarella minuuttiakaan. En tod. Mä vaikka uisin, ihan sama. *kalisee* Mä en pelkää kuin kolmea asiaa.. 1. Ukkosta, jota myös rakastan. Olen sääfriikki. Hurrikaanit ja tornadot. Uih. Näkisitte mun suosikkilistan, jolla pääsee analysoimaan kaikkea, mikä liittyy säähän. 2. Pimeää, jota myös rakastan. Mutta, kun siellä pimeässä on niitä.. Hui! ja 3. Mörköjä. Ja ne asuu siellä pimeässä. Ja niitä on olemassa. Olen varma siitä. Olen kivunnut jo pöydälle. Pitäisi vielä hypätä sänkyyn koskematta lattiaan, sängyn alla voi olla vaikka mitä. Miksi ihmeessä taas katoin ton sarjan. Huoh.. Väsyttää ja pelottaa.. nyyh. Onneksi haukku syö möröt. Ainakin silloin, kun mä nukun. Toivon....