Täällä pieni hullu on kiusinut koko illan Lon poikaystävää eli Ma, joka on ollu jo eilistä lähtien kylässä mun luona (sama tyyppi on mun pelastaja ja nilkan teippaaja) ja huomenna lähdetään samaa matkaa maalle (meen vuorostaan hänen luo kylään) ja jos ihmettelette miksi Ma on mun luona niin Lo on vielä Lapissa. Ja Ma on mun ihana ystävä. No anyway.. neiti on ollut vähä hankala taas today (hyvällä tavalla) ja mietti mitä pakkaa mukaan maalle ja mitä laittaa päälle ja jne.. nooh! Koska tämä ystävä on niin kiltti (jota mä käytin törkeesti hyväksi, reilukerho!) ;o) hän on sitten ollut makutuomari, kun olen repinyt vaatteita päälle, vaatteita pois päältä.. öö.. noin 20 kertaa. Siistii. Kerrankin hyvä miehinen näkökanta! Ja tottakai mä käytän sen hyväksi. Ma on kyllä ollut muutenkin vähä ihmeissään kun eilen mie sitten nukahdin sohvalle kymppiuutisten alkaessa, sanoin torkkuvani hetken.. niin varmaan, mua ei hereille saa jos nukahdan. Ja vastapainona olen tänä iltana ollut kevyt duracellpupu! (aika lievästi sanottuna) Jipii!! Mä olen sitten huomenna täysin punavalkoinen hippitytteli.. aah.. ihanaa räväyttää kesäntulon kunniaksi atkosaston poikien simmut heti aamusta auki. Olen pirullinen enkeli. Lälläälää. heräävätpähän ainakin kun meen sinne jo 7:ksi ja popitan ennenkuin kukaan muu tulee ihan täysiä GreenDaytä. Katotaan herääkö ne! Hih. Eli.. neiti on taas "normineiti" PMS on ohi ;o) Haleja. Tiskaamaan ja sit saunaan ->

[Edit] Ma luki tän kirjoituksen ja kommentoi paria kohtaa.. jotka joudun sitten nyt korjaamaan.. eli.. "noin 20 kertaa." on kuulemma 40 kertaa.. (kuulemma vähintään) *hmph, en myönnä* ja toinen.. *nikottelee* "Ja vastapainona olen tänä iltana ollut kevyt duracellpupu!" on kuulemma (!) M3 Ultraduracellpupu.. *en todellakaan myönnä totakaan..* eli olen yhä ihana ;o)

[Edit2] Mä testasin uutta mekkoa. Loistava ostos. Tulkaa kattomaan ;o)