Kynsien naputtelua, kävelyä ympäri himaa, ajatukset lentää, pyykkien siirtelyä paikasta toiseen.. Arghh... levoton olo. Mulla on lauantaiyö pitkästä aikaa vapaa.. ja olen ihan tajuttoman levoton. En osaa olla. En yhtään. Mä heräsinkin vasta tuossa 7 aikaan illalla. Nyt mietin, avaanko punkun vai en. Chillaanko vai lähdenkö. Outoa. En osaa päättää mitä teen. Taapertelen tossut jalassa, pyjamat päällä hiukset pystössä pitkin himaa ja välillä viime talvi tulee mieleen.. muistot. Eteenkin Cool-biisi. Sitäkään en ymmärrä miksi. Soittelen vanhoja biisejä ja olo ei helpotu yhtään siitäkään. Tulee vain enemmän mieleen kaikkea vajaan vuoden aikana. Juups. Ehkä mä lähden saunaan ja höpöttelen myöhemmin, jos vain olen pysynyt paikoillani siihen asti. Siitäkään en menisi ihan heti takuuseen. Ainut asia, mikä mua nyt rauhoittais olisi seksi. Ihanaa, hellää, rajua ja koko yön kestävää seksiä. Voisi se tietenkin jatkua vaikka huomisenkin... ;o) Mä olen levoton. Edelleen. Saunaan ->