Mut on haastettu tähän jo pariinkin otteeseen.. Katariinan ja Ollin taholta. Olli kyllä vähä harhauttamalla sai mut menemään sen temppuun (yhä se alastonkuvajuttu.. hmph) ja mitään ei edelleenkään voi myöntää. Mutta joo. Eli juju olisi se, et mun pitäis luetella viisi asiaa missä mä olen hyvä. Uugghh. Eka ajattelin, et laitan vain viis kertaa kaikessa. Kun mä olen neiti, joka pyrkii täydellisyyteen ja keksii keinot löytää tien sinne.. mutta sitten tajusin, et mä puhuisin shittiä. En mä ihan kaikessa ole hyvä. En osaa esimerkiksi korjata autoa paljoakaan. Tiedän kyllä yleensä vian.. mutta en osaa todennäköisesti korjata sitä. Vaikka onhan sitä sanottu, että kun kerran moottorin purkaa niin sit sen osaa. Käsijarru vaijerin osaan irrottaa ja muita sellaisia pikkujuttuja. Ja tämä juontaa siitä, että olin autonasentajan koulutuksen saaneen henkilön kanssa yhdessä pitkän pitkän pitkän aikaa. Näin. Mutta asiaan.

1. Olen loistava kokki. Tiedän, että tie miehen sydämeen menee masunkin kautta ja käytän tätä reittiä hyvin hyväkseni muiden reittien ohella. Tykkään safkan tekemisestä ja rakastan ideoida, kokeilla kaikkea. Tykkään hemmotella ystäviä ja läheisiä pilalle. Saan jopa muutkin tekemään sitä safkaa, kun olen hyvä innostaja. Näin.. eka paljastus ohi.. aika perinteinen oli..

2. Olen aivan loistava suutelemaan. Mun kieli on pieni ja terävä.. aivankuin se olisi suunniteltu pelkästään suutelutekniikkaan. Pysyn helposti koukuttamaan suutelemalla ihmisen itteeni. Juuh.. mut mä oon skorppari! ;o)

3. Olen loistava jääräpää. En anna kyllä millään periksi jos ei ole ihan ihan pakko. Pidän pääni kiltillä tavalla kylläkin. Niin.. siis suomeksi itepäinen..

4. Olen loistava innostumaan ihan kaikesta pienestä asiastakin. Ja saan muutkin innostumaan niistä. Keksin ja sovellaan. Järjestän ja sidon. Kerään ja vaalin. Pienet asiat ratkaisee niin paljon.. kaiken. Ihan kaiken. Mun pää vain täyttyy ja täyttyy kaikesta ideoista ja palan halusta toteuttaa niitä. Hih..ihmettelettekö enää, että olen sinkku.. ;o)

5. Olen loistava myös aavistamaan asioita. Mä en tiedä mistä mä aina intuutioni saan, mutta kun sen saan.. tiedän että vaistoni ovat oikeassa. Joskus on erittäin turhauttavaa vaikka itse tietää, että tää on just näin ja muut ei nää sitä. Tähän liittyy mun käsittämätön kyky ihmisluonneasiantuntijana. Ja harvoin, hyvin harvoin olen väärässä.. Joskus oikein toivon olevani väärässä, mutta kun en ole. Ja ainut asia johon uskon vahvasti, on yhä mun vaistot ja mä annan niiden ohjata mua.. Naivi minä taas..

Jaaha.. nyt päästään sitten taas haastamaan.. hehhee. Elikkäs tämä lähtee sitten ja lujaa kohti Hurinapurinaa, Anadaa, Neota, Ofeliaa, Jacia, Nockua ja kokeillaan toimiiko tämä Koomaan ;o)

Kiitän ja alan pakkaamaan. Bye.