No niin. Vappu on onneksi ohi. Vaikka olihan se ihanakin.. oltiin maalla.. paljon sukulaisia.. ja muita ihmisiä. Tehtiin hyvää ruokaa ja naurettiin. Mun masu oli ihan umpipallo ja piti vähän aikaa hengitellä (muutama tunti.. vieläkin täynnä) et pystyi juomaan lisää punaviiniä illalla. Mielettömän kaunis sää ja mulla oli miespuolista seuraa saunassakin. Oikeasti :o) Ihana viisivuotias Pikku Herra, joka sai tämän neidin hymyllä ja käytöksellä ihan mykäksi. Uskomaton muksu. Hän kysyi multa illalla, et mentäiskö saunaan.. tottakai mä suostuin. Saunassa höpöteltiin kaikkea mitä maailmassa tapahtuu ja sitten tää Pikku Herra kysyi multa, että tykkäänkö metsäntuoksusta.. vastasin, tykkääväni kovasti.. hän kysyi, että haluaisinko, että laitettaisiin.. ja taas mä suostuin. Sitten hän oli kunnon "herramies" ja otti kuuman tuoksupurkin, avasi sen viileässä vedessä joka oli sankossa.. laittoi sitä löylyveteen.. ja heitti kiukaalle. Sitten tuli kysymys, että onko ihana tuoksu. Vastasin, että oli ja tykkään kovasti. Pikku herra päätti sitten selittää mulle, kuinka hänen rautahampaat kasvaa metsän tuoksusta ja pikku lintujen laulusta. Uskomaton muksu yhä. Hetken päästä hän väläytti mulle aurinkoisen hymynsä ja kysyi, että joko mentäisiin pois. Kehotin häntä menemään jo etukäteen suihkuun, tulisin kohta perässä. Pikku herra hymyilleen veti löylyvesisankon luokseni ja sanoi mennessään lauteilta alas, että siitä heität löylyä tuonne kiukaalle ja jatkoi vielä, ettei minulla ole mitään hätää, kun teen sen, mitään pahaa ei voi silloin tapahtua. Olen siis turvassa. Siis oikeasti. Tuosta Pikku Herrasta voisi moni mies ottaa mallia. Siellä mä istuin lautemilla ja olin ihan hämilläni. Viisi vuotias oli saanut palasen mun sydämestä. Me saunottiin tänään päivälläkin. Hän oli yhä ihan innoisaan ja lupasin tulla kesällä saunomaan paljon hänen kanssaan. Ihania muistoja, ihana vappu. Tänään päivällä istuskelin auringossa ja kattelin, kun tämä Pikku Herra ajeli mönkkärillä ja hymyilin. Elämä on ihanaa. Mutta nyt kattelemaan American Pie - 2:sta. Joten unia ja tuhinaa kaikille.. :o)