Huhuu.. täällä yhä.. tai taas. Tai jotain. Viime kirjoituksen jälkeen olen ollut aivan pihalla, kun mun kannusta hajos näyttö. Testasin linjoja ja sain ekana kaapista päähäni (kaksi kuhmua ja verta) kytkimen, joka hyppäs sitten seuraavaksi kannuni näyttöön ja hajoitti sen. Nyyh. Siis oikeasti iso nyyh.. Olen ollut kuin orpo enkeli, kun en ole voinut hyväillä kannuni sileitä linjoja, näpytellä pehmeitä näppäimiä ja katsella aah, niin loistavaa näyttö, jonka HP:ni on minulle ennen suonut. Mut ei hätää, huomenna saan uuden näytön ja kaikki palautuu normaaliksi. Toivottavasti. Pojat kyl lupasivat pultata ihan hyvän 15" TFT:n kiinni, jos sitä uutta näyttöä ei näy.. Varmaan ;o) Mä olen sitten perjantain ulkona käymisen jälkeen nukkunut.. ekana joku 14 h.. olin hereillä vajaa 5 h.. ja jatkoin taas unta 13 h.. ja edelleen väsyttää. Iso iso väsy ja huomen aamulla taas kohti ideaparkia.. Puuh. Mä, pieni nainen ei tiiä, et millä lihaksilla mä vedän vielä viikon siellä.. Olen nyt jo anonut kaksi tuntia lisää nukkumisaikaa aamuisin. Mä en ole luotu herämään klo 6.. en ole vain. Mä haluaisin yhden iisin päivän ens viikolla ja käydä kattomas jonku leffan trellä.. mut katotaan onnistuuko se. Olisin very happy, jos se onnistuis. Pitkään olen halunnut kokeilla Niagaran teatteria. Kattelin, et toi leffa Naapuri vois kyl olla hyvä... maybe. Jos vain löytäis aikaa ja yleensäkin sinne.. Ääh, nyt pieni tauko ja sauna päälle.. yritän aloittaa samalla pakkaamisen.. Haluu koko oman sängyn mukaan.. Ihan hyvin voi ottaa, eikö..?