Mulla on salaisuus.. liittyen tähän päivään. Tämä päivä on ihana ja tärkeä ystävänpäivä.. mutta tämä päivä on ollut minulle ja eräälle toiselle myös erityisen tärkeä joskus.. niin.. sellainen.. tosi unohtumaton.. Ja olisi hassua, jos en muistaisi sitä.. Ja nyt tuntuu hassulta, kun ajattelen millainen päivä se oli silloin joskus.. melkein 12 vuotta.. Ja mä muistan vieläkin.. miten siitä päivästä tuli niin tärkeä.. ja ne muistot siitä päivästä on yhä minun kirjahyllyssä.. korkeassa punaviinilasissa.. siellä ne on.. sisäkkäin.. ja joskus.. niiden paikka on järven pohjassa.. sen järven, jonka rannalla vietimme niin paljon aikaa yhdessä..

Mä olen yhä hengissä. Ja yhä onnellinen näinkin. Onneksi..

[Edit] Kerroinko jo, että olen vahva. Mä olen vahva. Mä pystyn muistelemaan, ilman tuskaa. Ja se on minusta vahvuutta. Todellista sellaista.