Huomenna on suuri päivä. Toinen haastattelukierros. On oudon rauhallinen olo. Jotenkin on sellainen kenraaliharjoitusfiilis. Mä sain tänään puhelun. Laitoin eilen pariin paikkaan avoimen hakemuksen. Yhdestä isosta talosta soitettiin ja mut halutiin haastatteluun sinne. Melkeinpä pompin riemusta. Se olisi lottovoitto. Oikeasti. En tiedä onko hyvä vai huono, mutta mulla on siihen isoon taloon haastattelu lauantaina ja mua haastattelee toimitusjohtaja. Tuntui jotenkin oudolta. Luulisi siellä olevan joku muu, joka haastattelee. Toimari ei kyllä itse soittanut. Ja kun kysyin, millaisiin hommiin mua on ajateltu.. sain vastaukseksi.. kolme eri osastoa.. Tuo haastattelu  mua vähä jännittää... se olisi oikeasti lottovoitto. Usko niin. Mut katsotaan, miten neidille käy. Pitäisi olla onnellinen jo, kun pääsee näin hyvin haastatteluihin. Missaan kyllä Lahden Snow Cross -kisat.. mutta ens vuonna sitten.. ja onhan sunnuntaina ihan omat kisat Vantaan vauhtikeskuksessa.. Joten sinne! Suosittelen pientä extremekokemusta. Unia :o)