Mä nukuin ihanat ihanat päikkärit tuossa illalla. En oo pitkään aikaan raahannut sohvalle täkkiä ja tyynyä mukana ja lökötellyt siellä lämpimässä kolossa tv:n edessä.. Kattelin matsia ja nukahdin. Pari kertaa kävin hereillä, kun puhelin soi. Yhteen puheluun unissani vastasinkin, kun luulin sitä torkuksi. Olin pikkuisen äkänen, kun mut herätetään kesken ihanien unien.. mut se äkäisyys meni kyllä ohi heti. Sitten olenkin pirteänä touhunnut paikkoja kuntoon, kun tää meidän "perhe" kasvaa tänään yhdellä eli Lo. Puhuinkin siitä aiemmin. Nyt meitä asuu sitten kolme neitiä tässä pienessä kaksiossa (47,5). Jee. Voi tulla kyllä välillä tiukkoja tilanteita, kun kaikki ollaan aikas jääräpäitä. Pitää tehdä tietyt säännöt yhdessä ja ollaan julistettu tämä alue miesvapaaksi. Ei tule yhtään mitään, että täällä alkais vielä jonkun meidän (siis mitä ne edes on.. ei pelkoa.. heh..) äijiä pyöriä.. silloin palais kaikkien pinna. Me ei olla vielä löydetty isompaa, mutta täytyy toivoa, että se saadaan nopeasti. Mä olen suunnitellut sellaisia ovimerkkejä. Toinen vähä niinkuin hotelleissa tyyliin "ei saa häiritä", mutta pikkuisen eri teksteillä. Ja toinen on sitten sellainen ympyrä, joka on vielä projektin alla. Ympyrässä on eri lohkoissa fiiliksiä, sitten voi laittaa nuolen siihen kohtaan, mikä o fiilis, kun ovi on kiinni. Kukaan meistä ei halua häiritä ketään, jos on kiukkupeppupäivä. Kukaan ei halua häiritä meitä silloin. Ja mä olen meistä kolmesta ehkä se iisein kiukuttelija. Toi nykynen kämppis eli Nkla on pahin. Se on niin hiton whatever -tyyppi. Se tulija on kuin mie.. mutta nuorempi tapaus. On muuten ihan hullua, että me kolme asutaan samassa kämpässä. Ikähaarukat jne huomioonottaen. Mutta me yritetään. Katotaan, miten käy. Mä en ala tappelemaan. Silloin mä lähden vetään ja muutan yksin. En todellakaan jaksa turhista tapella. Mutta tuskin me nyt siihen kuitenkaan päädytään. Tai no, jos saldona on kaksi skorpionia ja yksi vaaka.. niin voi tapahtua mitä vaan.. Pelottavaa.. :o) Tai pelottavaa se ainakin olisi miehelle, joka eksyy tänne. Hih. No ei. Naurettiin jo viikonloppuna, kun systeriki oli täällä ja yksi lisää tästä sukupoppoosta eli Li asuu stadissa äijänsä eli M:n kanssa, et oltiin kun teletapit, kun vaihdettiin paikasta toiseen.. bussista toiseen.. vähä sillä M:llä oli siistii meidän kanssa. "Uudestaan, uudestaan.." Oltiin bussissaki 8 kertaa yhteensä lauantaipäivän aikana. Ja ne höpinä. M raukka oli ihan pihalla. Mä olen se taistelijatyyppi aina sen kanssa. Lumisotaa ja muutakin kiusaamista. Mä en tajua, miksi mä aina olenkin se. No anyway.. Tämmöistä. Nyt mä meen saunaan ja sitten lentokentälle (taas) vastaan Lo:ta. Johan tuli taas hirvee sepostus. Koittakaas kestää.. Bye :o)