Mä oon taas pyöritellyt ajatuksia päässäni. Kaikenlaisia. Varmaan viime viikonloppu ja tulevakin aiheuttaa sen. Ja näin hassua unta taas. Kattelin eilen muodon vuoksi -sarjaa ja siinä oli jengillä (naisilla kylläkin) sellaiset väri- sekä koodinauhat ranteessa. Selittämään en ala, mitä mikäkin tarkoitti. Mutta asia liittyi seksiin. Jenkeissä tuo kuulemma on mennyt jo yli rajojen, kun ihan skiditkin käyttävät niitä. Se ei ole hyvä juttu. Mutta siis ideana loistava näin sinkkunäkökannasta katottuna. Jos siis ajattelee näin: Meet bileisiin, baariin tai mihin vaan.. Vaikka kirjastoon :o) No toi oli vain heitto. Mut anyway, olisko pikkuisen paljon helpompaa lukea ranteesta, kuka on sinkku, kuka ei jne. Ja nyt en tarkoita sitten mitään seksiin liittyvää, vaikka eipä sekään ajatus huono olisi. Olisi kyllä kiva tietää, kenellä on estoja ja kenellä ei. Ja kuka tykkää mistäkin, tiettyyn rajaan asti kerrottuna. Kaikkea kun ei tarvi aina kertoa. Pitää olla yllätyksiäkin. Tää neiti ei todellakaan hakeutuis miehen seuraan, joka ajattelee vain itteensä. Ei kai sellaisia enää edes ole..? Toivottavasti ei. Mä en ainakaan halua törmätä sellaiseen. Juu, taas pompin aiheesta, mutta oon ihan innoissani tästä teoriasta. Jos lähtis linjalle siis tyyliin: Punainen -> Varattu. Sininen-> Sinkku, ei hakupäällä. Vihreä->Sinkku, ehkä hakupäällä jne. Musta väri vois olla "anna olla". Hmm. Kun luen tätä postausta samalla, kun kirjoitan, mietin vaan, että minkähän väriset napit mulla on taas jäänyt ottamatta. Mutta oikeasti on todella ärsyttävää, kun esim. baarissa ei saa olla rauhassa vaikka kuinka yrittää hymyillä torjuvasti. Tuo helpottais sitäkin. Ja sitten päästään taas noloisiin tilanteisiin. Kun näkee jonkun tosi ihana simmuisen ja mielenkiintoisen tyyppin, niin eipä tarvis arvailla, onko tuo varattu vai ei. Uskaltais mennä ehkä paremmin puhumaan tai jotain. Mutta niin. Mun unikin sitten liittyi tähän mun teoriaan. Se oli kyl ihan sekava ja hassu. Mutta niin taitaa olla sen näkijäki. Kerron myöhemmin. Nyt pitää jatkaa elämää nörttitätinä. Bye :o)