Olen ollut pirullinen.. Kiusanut mun pomoa ja karannut fiilistelemään pihalle tuota ihanaa aurinkoa. Seison tuulettimen alla taas ja pidän silmiä kiinni. Aurinko paistaa... ja hellii mun kasvoja. Tuo ihan kesävipinät mieleen. Ei enää kauaa kesään. Ihana.. Mä tiedän, et on kevät siitä, et pienen pienet pisamat on tulleet mun nenään ja poskiin.. Ja mun pukeutuminen himassa on jo niin kesäinen. Aah, tosi seksikäs kukkamekko/kukkahousu yhdistelmä. Jipii! Mun motivaatio tältä päivältä on mennyt. Mä haluun himaan. Nyt. Mut tuo ilkeä ilkeä ihminen ei päästä mua.. Nyyh. Mä löysin taas uuden vanhan Cranberriesin biisin.. joka on samalla surullinen.. mutta seksikäs.. miten se voi olla mahdollista..? Tästä tulee oikeasti molemmat tunteet esiin. Yhtä aikaa.. ja iho kihelmöi. Oon menny ihan sekaisin.. Kevät. Se se on.