On muuten yllättävän hassu tunne, kun surffaa internetin ihmeellisessä maailmassa ja löytää sieltä oman blogin.. ;o) Et hello pitkästä aikaa. Mä jäin lukemaan omia juttujani.. ja mietin, et kuinka kaukaiselta ne tuntuukaan osa jutuista. Ja mitä löytöjä mä löysinkään mun ajatusmaailmasta. En ees muista kirjoittaneeni tollaisia juttuja. Hassua.... Tosi hassua..

Okei. Olen siis hengissä. Yhä. Sairaslomalla. Yhä. Sydän ei voi hyvin. Vieläkään.

Mutta.. Olen onnellinen. Eikö se ole tärkeintä..?

Elämä ei ole helppoa, mutta tän kyllä kestää.. Yhä olen sama tulisielu, eikä suojamuurikaan ole mennyt mihinkään.. (tässä kohtaa yksi ystävä sanoisi rykäisten nyrkkiin samalla, et "paskapuhetta" ;D) Mut on se. Ja pysyy, kunnes se joskus räjähtää taivaalle.

Kai pitäisi kertoa jotain.. mut ny kello on jo niin paljon, et taidan mennä kynttiläsaunaan ja nauttia yön hiljaisista hetkistä.. Joten unia.

t. rinsessa

[Edit] Hauskaa.. kirjoitin tasan kaks kuukautta sitten viimeksi ja siinäkin selittelin mun suojamuurista.. Mielenkiintoista ;o)