Mä olen ollut tänään tosi mietiskelevä.. olen yrittänyt yhdistellä asioita toisiinsa ja eroittaa taas sitten toisistaan.. olen jopa pakannut juhannuskamat jo laukkuun.. mä punnitsen nyt mun elämää ja tilanteita.. mä haluaisin tehdä ratkaisuja jo.. mutta vielä ei oo niiden aika.. mä tiedän, että nyt pitää ottaa vain iisisti.. ratkaisujen aika on elokuu.. ei kesäkuu eikä heinäkuu.. mä tarviin vielä aikaa valmistella itteni siihen ratkaisuun.. varmistaa että se on se mitä haluan.. mutta.. kun ne ajatukset kerran ovat lähteneet liikkeelle.. ei ne pysähdy noin vain.. siksi on oudon filosofinen fiilis.. ja lisäksi vielä odottava.. ehkä joku aamu mä nousen ylös sieltä.. mihin kuulun.. oikeasti. Sen tiedän, että mun aika tässä paikassa on ohi.. liikaa muistoja, liikaa elettyä tunteikasta aikaa.. mä pidän itteeni liian tiukasti suojuksissa ja olen yhä hannari.. tai sitten vain mietin taas liikaa.. neiti analysoija.. mutta yhä näillä mennään mitä on.. ;o)

Hyvää yötä ja unia.. taas..