Kyllä. Nyt on juuri sellainen olo. Mä en tiedä, miten muut naiset reagoi, kun on se "vauva-aika" (ei siis PMS) kuukaudessa, mut mä reagoin todella sähisten. Vaikka olen ihan jees, mua ärsyttää pienen pienet asiat juuri nyt. Esim. verhojen asento. Ne on vinossa. Olen nykinyt noita paksuja samettiverhoja pitkin iltaa tossa, kun ne ei oo suorassa. Murinaa. Ja mun koko oikea puoli on kipeä.. sieltä se taas tulee siis. Miksei miehillä voi olla tämmöisiä juttuja.. Juups. Kitinää.. Edelleen on pakkaus kesken, kun en ole yhtään nyt asennoitunut lähtemään 10 jätkän kanssa taas samaan mökkiin viikoksi. Nyt tarvisin tilaa.. saattaa muuten kynnet vähä heilua ;o) Onneksi mulla on siellä mun oma pieni rinsessashoppi. Takan yläpuolella oma pieni makuupaikka. Jee.. siellä on ihanan lämmin ja sinne ei uskalla kukaan edes kurkkia.. muuten on kynnenjäljet poskessa.. Neiti on ihana jäärä.. edelleen. Ja vaikka olen enkeli.. niin mua tekee mieli nyt ihan tajuttomasti. Taas. Mä pelkään mun hiusten puolesta, kun huomaan repiväni niitä tässä olotilassa....

....Iso Huokaus.