Ja hereillä tähän aikaan. Miettikää sitä! Olen iltasin niin sippi, etten jaksa enää yksinkertaisesti pysyä hereillä.. Eilinen oli rankka päivä. Käytiin pitkällä, toisella paikkakunnalla muijien kanssa sellaisessa järjettömässä patikossa ajamassa.. loppupätkä sinne mennessä oli ihanaa baanaa, mutta siinä välissä oli jotain ihan kauheaa.. mä ajattelin jo takas tullessa, et nyt lähti kelkka myyntiin ja ostan prätkän. Sattu niin paljon, kun vain voi sattua joka paikkaan. Eka loppu voimat käsistä, sit jalkoista ja lopussa otin iskut vastaan selällä. Illalla istuin kuuman suihkun alla ja rukoilin, et mun kädet toimii vielä. Nooh.. nyt on aamu ja olen taas pirteä ja kädetkin liikkuu. Jee! Eli yhä  kelkka jää.. Se oli vain taas pieni kiukkupurkaus, kun tuntu niin hiton pahalta. Yhä on ilmat olleet ihanat ja olen istunut päijänteellä pilkillä. Voiko ihanampaa lomaa olla tähän väliin. Touhuta touhupeppuna kaikkea ja nauttia. JA mun rusketus. Mulla on kasvot saaneet aurinkoa. Jipii. Eilen jopa kävin kaljalla (lue kun en jo sitä oikeasti.. join puolikkaan) Herra Fyysisen kanssa. Ja sitten ihan kiltisti nukkumaan. En jaksanut edes jutella. Hymyilin vain ja lepyttelin käsiä. Hih. Mä mietin eilen kun ajelin jäällä  "himaan" tullessa.. et oon mä kyllä hullu. Ei ihme et oon sinkku. Ja pysynkin varmaan sellaisena vielä pitkän aikaa. Oon niin outo tapaus, ettei kukaan uskalla oikeasti tulla mun lähelle. Aina kuin joku kokeilee kepillä.. mä näytän kynnet ja sähähän. Sen jälkeen ne kiltisti hymyilee kauemapana.. Eli ei kantti kestä muuhun. Harmi.. mä olen oikeasti tosi kiltti ja kehräävä. Mä vain karsin rajulla kädellä kokeilijoita. Huoh. Kun noikin kokeilijat tietäis, kuinka hellyydenkipeä oikeasti olen.. mutta kun eivät tiedä. Kukaan ei tiedä. Mä piilotan kaiken sen mun iloisen ja ylienergisen luonteeni taakse ja haaveilen niistä salaa.. uskoen johonkin ihan hassuihin juttuihin. Mutta mikä mies antais mun harrastaa näitä mun juttuja ihan täysiä ja rakastais mua samalla.. luottais ja rakastais niin että sattuis. Huuh.. en tiedä. Eilen oli täys kuu.. ja ajoin sitä kohti.. näky oli uskomaton. Keltaiset lasit kypärän kanssa toi vielä sellaisen harsomaisen näkymän. Olen ihan hassu. Kesken kelkkailunkin mietin, että voi kuin voisin näyttää tämän näyn "hänelle".. jollekkin.. joka osais arvostaa sitä.. ja mua. Mä oon taas herkkä. Argh. Liian.. kai. Mä en ymmärrä mistä tämä kaipuu välillä tulee.. ja näin hiton vahvana. Mä olen yhä niin puolikas.. kun en pysty kohdistamaan tätä mun hellyyttä sellaiseen.. ihanaan.. jonka mä voisin pusutella tainoksiin noin parikymmentä kertaa päivässä. Hih. Nyt taidan lopettaa ja lähteä keittämään kahvia.. menee jo liian hassuiksi nää jutut heti aamusta.. Mut lyhyesti: Loma on mennyt ihanasti ja neidillä on halipula. ;o) Ja kelkkakin on vielä kunnossa.. Kai.. Ai niin.. se kilisi jostain.. eilen.. pitää lähteä kattomaan mikä siellä kilisi. Pari pahaa kiveä kyl osui matkan varrella. Mut nyt neitii katoaa taas Vanilla Ninjan Cool Vibesin soidessa jatkamaan lomaa.. Haleja ja tuhinaa sinulle joka luet tätä. Ja paljon. Bye :o)