Arvaa kumpi voitti..? Mä olen päättänyt vaihtaa ammattia. Musta tulee sirkuksen uusi jäsen. Olen pystynyt tänään uskomattomiin suorituksiin ikkunoita pestessäni ettei mitään rajaa. Akrobatia kunniaan. Ja voimat, joilla roikkua ikkunan karmissa, kun muuten on pepullaan 5 m alaspäin. Seuraavaksi viritän verhot.. mutta mulla on taisteluasenne! Pöydän päällä tuoli, tuolin päällä rahi ja olen päättänyt laittaa ne. Ite! Mua ottaa pannuun, kun kukaan ei ajattele yhtään tämmöisiä sopivan pituisia neitejä. Ei kaikilla ole 180 cm pitkää miestä virittämässä kaikkea. Ystävät kyllä lupas lainata. Lainamies. Ääh. Yksi kävi jo auttamassa mua, kun mun Sony oli sopivasti ikkunan edessä ja milli kerrallaan sain sen liikkeelle siitä, ihan kokonaan en saanut syrjään, mutta sen verran, että ikkunaa välistä pestessäni olin tehokas ja pesin pepulla toisen samalla. Tossa kohtaa ne sarvet alkoikin kasvaa päähän. Lopullisesti vuodatin syvää kiukkua tolle hehtaariteeveelle, kun se ei liikahtanutkaan, kun yritin nostaa takaisin paikoilleen. Ihmekkös, iso laajakuvateevee jalustalla + kaikki härvelit päälle. En todellakaan alkanut irrottamaan piuhoituksia, kun en varmaan olisi osannut laittaa takaisin. Olisin vain polttanut kaiuttimet seuraavaksi. Olen nörttitäti, en hifisti. Piste. Mut juu.. Ystävä auttoi ja teevee on taas kiltisti omalla paikallaan. Mä siivoan varmaan vielä kolmelta yölläkin. On pikkuisen vastustanut. Taidanpas lukea mun edellisen Onni - kirjoituksen.. jos saisin kiukkupeppuni vähä rauhoittumaan. Bye.