Täällä on menossa valtataistelu. Tuo herra ei tajua, et tämä on myös mun koti. Se röhnöttää, komentelee, vihjailee, ärsyttää, makaa, nukkuu, kuorsaa, taas komentelee jne koko ajan. Erittäin ärsyttävää! Tänään yritin siivota, mutta siitä tulikin hiton haasteellista. Aina toi herra oli edessä ja jos komentelin, se alkoi murjottamaan. Käsittämätöntä. Se on vetänyt herneet nenään, kun olen ollut himassa kolme päivää kipeänä. Ei varmaan ole saanut omaa rauhaa tarpeeksi.. Sähisyttää. Ei ihme, et nykyään miehet on niin helvetin vaikeita, jos kerran mun haukkukin sen osaa. Vielä mä puren sitä... joku päivä.. nyt tyydyin vain lahjomaan sen pullalla. Tuntuu olevan hetken tyytyväinen. Ihme. En taida ehdottaa tänään yhteistä suihkuhetkeä.. olisi varmaan viikon vihanen, jos nyt pesisin sen. Ei pysty käsittämään. Se on sentään vain haukku. Mun rakas oma pieni haukkupaukku. Jäärä. Yhä ärsyttää.

[Edit] Okei. En mä sitä ole puremassa. Ja ei se mikään vain ole. Se on mun "äijä'" jolla on luonnetta ja joka on oppinut multa tuon, miten ollaan hankala tapaus. Hyvä minä, hyvä haukku. Menen nyt pusuttelemaan sitä.. (ja lisää pullaa..)