Mä olen yhä hengissä.. toisaalta ihmellistä, kun ottaa huomiin kuinka paska päivä eilen eli siis maanantaina oli.. ihan kammottava paska. Jos joskus voi sanoa, et ei yhtään hyvää asiaa päivässä, niin nyt voi. Mä olin niin rikki, kun tulin duunista himaan ettei mitään rajaa... onneksi se maanantai on ohi. Nyt olo alkaa olla pikkuisen normaali jo.. ja asiat ovat taas paremmin. Mut liian paljon yhteen päivään iski eilen.. jopa niin paljon, että meinasin jäädä ikuisiki ajoiksi peiton alle, ettei tarvi koskaan enää kohdata sellaista päivää.. ja toi paska koski kokonaisuutta koko elämässä... ei edes duunista.. mikä oliki järkyttävintä.. ja teki mieli hautautua vielä syvemmälle peittojen alle.. mutta kuten jo sanoin, nousin sieltä peittojen alta ja join kahvia ystävien kanssa.. laitoin sandelsin pakkaseen viilentymään ja saunan päälle.. olin jääräpää ja annoin itelleni aikaa.. ja nyt.. hengitän taas.. hyvä minä! Kerrankin ja taas aihetta olla ylpeä itestään..

Ai niin.. mulla oli aivan ihana juhannus.. mut siitä lisää huomenna.. nyt saunaan.. ;o) Bye.