01:16 ja edelleen pakkaamatta, tiskaamatta ja käymättä saunassa. Me mennään Lon kanssa samalla koneella (sukua) ja jonkin aikaa sitten kun yritin aloittaa touhuamaan.. siis pakkaamaan.. Lo kiljuuu mulle et äkkiä töllön luo.. samalla hän selittää kundikaverilleen puhelimessa mitä töllöttimessä tapahtuu.. mä nauroin masu kippurassa tilannetta... eteenkin kun Lo matki "viuviuviu" ääntä. Apua. Tää suku on sekaisin. Voin vain kuvitella missä kunnossa ollaan kello neljä.. toivottavasti se kone ei oo täynnä. Mutta nyt.. tiskaamaan -> .Ja olen pahoillani sekavista kirjoituksista.. olen väsy. Tosi väsy jo. Ihme.

2:00 Nuin. Mä olin turbotehokas ja tiskasin, pakkasin, vein pyörän varastoon, järkkäsin paikkoja ja katsoin kuinka Lo nukahti sohvalle.. Mun salainen aseeni on Sirenia & Creative. Musiikki saa aikaan mussa sellaisen pattereiden latausreaktion. Olen ykskaks ihan täynnä virtaa ja touhuan menemään. Uskomatonta mutta totta, mun laukkuun jäi tilaa.. pitäisi aina pakata väsynä. Ei siis pomppimista tänä yönä.. kiva huomenna sitten huomata, että osa puuttuu.. Nyt ihmettelen miten pysyn hereillä seuraavat kaksi tuntia..

2:34 Mulle tuli äsken mieleen yks peli. Super Mario Bros. Ihan loistava peli. Mä olen hakannut noi kaikki läpi joskus. Eniten tykkäsin Super Mario World 2: Yoshi's Island, en oo ihan varma olisko ollu tässä vai edellisessä Super Mario Worldissa sellainen iso vauva, joka kiljuu siellä lopussa et "mine wanna ride" Se kohta on jotenkin.. ikimuistoinen :o) Joo.. neiti on nyt kyllä vähä väsy. Saunaan->

2:54 Huomattiin just, et meidän pitääkin liikkua kentälle jo puolen tunnin päästä. Joten, nyt tuli sitten vielä kiire.. Hyvää yötä ja unia kaikille. Neiti laittelee vaatteet päälle ja lentelee lappiin. Huomiseen. Bye.