Ja mä olen vielä hereillä. Ei hjyvä niinkuin yhtään. Eipä se haittais jos olisi huomenna "normiduunipäivä" mutku ei ole ei. Mun pitäisi olla aamulla todella pirteänä viimeistään kymmeneltä töissä. (Liukuma loppuu siihen.. mä rakastan liukumaa.. olen päässyt vajaassa kahdessa viikossa täysin sinuiksi liukuvantyöajan kanssa.. ja kertaakaan en ole päässyt ekaa päivää lukuunottamatta ennen kello 9:ää duuniin. Olen torkuttanut 1,5 tuntia joka aamu. Ihanaa..) Ekana on edessä täys duunipäivä ja kun se loppuu lähden matkaamaan yhteen tapahtumaan taas (Olen ihan innoissani näistä.. näen maailmaa.. nooh.. ainakin lähimaailmaa.. suomea jne..) ja pääsen varmaan vaihtamaan iltavaatteet ja laittamaan kytkimen vapaa-asentoon 11:sta aikaan illalla. Siihen asti mun on pitänyt olla edustava ja saanut pidettyä koko sen 13 tuntia mun pörröhiukset aisoissa. Kiva tehtävä. Ja koska en ole ainut ketä siellä tapahtumassa on, niin tuskin pääsen paapimaan vielä siihen aikaan. Luulen, että todennäköisempi on se et me M:n kanssa jauhetaan ns. naistenjuttuja pitkälle yöhön, kun hän ilman perhettä on liikkellä. Ehkä joku ihana ja erityisen vahvan makuinen punkkulasillinen maistuisi siinä juttelun oheella. (Mä lupaan etten ole viimeinen siellä discon lattialla neljän aikaan yöstä..) Niin. Eikä tossakaan kaikki.. mä en ole edelleenkään pakannut. Olen kyllä viilannut (huoh..) ja lakannut kynnet jne.. mutta pakkauksen "jätin" aamuun, kun ajattelin et mä tarviin puolet vielä laukun sisällöstä (Olen kyllä päättänyt ottaa vain repun.. jos vain saan taas kaikki mahtumaan sinne) aamulla käyttööni. Eniten mua huollestuttaa aamun aikataulussa se, että pitää vielä silittää.. ja se ei ole mun vahvuus. Ei tod. Tykkään silittämisestä, kun ne on jotain helppoja silitettäviä, mutta nämä vaikeammat tapaukset saa mut pomppimaan tasajalkaa ja juttelemaan nätisti niille, et "kilttipienimussukkapaita.. siliä nyt.. jooko.. siliä.. mun aika loppuu.. " Ja juu.. onhan mulla muutenkin vielä paljon hommaa.. Äh. Ja taas mun on jätettävä mun haukku noiden sekopäiden (kämppiksien) hoidettavaksi (osaa ne olla ihaniakin.. ja mä lupasin tuoda niille jotain hyvää tullessa) koska tulen himaan vasta torstai-iltana. Missä kohtaa mun elämässä alkoi tapahtumaan taas näin paljon. En muista. Mut ei kai se auta kuin mennä hamppi sekä kasvopesulle ja kiivetä sänkyyn.. Joten hyvää yötä ja huomenta.. :o)