Mun on pitänyt jo jonkin aikaa kirjoittaa mun miesihanteesta. Aihe on kyllä vähän hankala. Helpompi olisi laittaa kuvia ja perään panisinko vai en. Mutta kaipa se on ekana vähä selitettävä jotain. Ulkonäkö, kun ei ole se juttu kuitenkaan. Tai no, en mä sano, ettei sillai hyvännäköistä miestä ole kiva katella.. tottakai on. Mutta vain katella. Ja mä tykkään persoonallisuuksista. Söpöt namipoitsut ei iske muhun. Eikä miehet, joilla on liikaa lihaksia. Miehessä pitää olla sitä jotain jännää, mikä sulattaa Hanin sydämen. Ja sellaisia ei ole paljoa. Aiemmin olen jo maininnut silmät, pepun ja luonteen. Silmät on vain niin tärkeät. Niistä heijastuu ihan kaikki. Sellaiset lempeät, hymyilevät silmät kolahtaa ja kovaa. Värillä ei niinkään ole väliä, kuhan ne on vihreet. No ei sentään. Heh. No sit peppu.. edelleenkään en väitä vastaan, etteikö kivoja peppuja ole niiiiin mukavaa katella. Mmm.. Puhumattakaan kynsien upottamista. Juu.. Mä yritän pysyä aiheessa.. Kuitenkin. No niin ja asiaan. Luonne kattaa sitten muut asiat. Lähtökohta on tämä: Miehen pitää olla tasavertainen suhteessa eikä hän saa käyttää mun kilteyttä hyväksi. Tuo lause tiivistää kaiken. Ja on niin totta mun kohdalla. Olen vahvaluonteinen ja haen naruja itselleni käsiin, jos ne antaa mulle kokonaan, se on sitten menoa. Silloin pääsen hallitsemaan ja pitemmän päälle se ei ole hyvä juttu, kun olen skorppari. Ja saatan kyllästyä. Tai en saata, vaan kyllästyn. Taas asia toisinpäin, jos mies hallitsee mua liikaa ja  mä en todellakaan halua muuttaa ketään mun lähellä, niin alan muuttua itse. Tällöin mies käyttää mun kiltteyttä liikaa hyväkseen. Tuo tasapaino on ihan kaikki kaikessa. Eli tosi helppo avaus näin alkuun. Mä ajattelen parisuhteesta vähä niin kuin olympiarenkaista. Keskellä on yhteinen elämä O ja molemilla on omat elämät 2 x O. Näiden pitää halkaista yhteinen O keskeltä ja se toinen puoli on omaa elämää. Eli myös omaa vapaa-aikaa, harrastuksia, ystäviä, työtä, kaikkea. Jos nämä eivät ole tasapainossa, niin suhde ei voi toimia. Ja tällöin lähtökohta heiluu ja kovaa. Tottakai ne heiluu vähän pitkin matkaa.. mutta peruspallona niiden pitää olla noin. Piste. Miten niin neiti ehdoton. Jos joku tuntee skorppareita, tietää varmasti niiden hankalat ja vaaralliset luonteet. Siksi on helpompaa olla tämmöinen on/off, ettei tarvi turhaa hakata päätä seinään. Ei omaa, eikä toisen. Mietin vain tässä samalla, kun kirjoitan.. kuinkakohan pitkä tästä mun miesihanne jutusta tulee.. kun tämä oli vasta alkupuhe.. Huh. Varmaan jotain 1/10... jos edes riittää.. Niin, Anada.. tässä vähä esimakua, miksei tämä neidin jalkoja noin vain alta viedäkään... ;o)