Miten voi tuntuakkin näin kylymältä. Oon ihan jäässä koko ajan. Eipä ulkona ole kuin joku -5 astetta, mutta tuulee ja neiti kalisee sisälle ihan horkassa. Duunista tultua nappasin saunan päälle, pieni lenkki haukun kanssa ja sitten saunaan.. Aah sitä lämpöä. Olo oli taivaallinen ja niin ihanan lämmin. Kun olen näitä "päiväunet on pop" kavereita. Siis tietääkö joku muka parempaa kuin kaivautua peiton alle rauhoittumaan duunin jälkeen toisen viereen, lämmin iho.. mmm.. ja pienet koskettelut sekä suukot peiton alla.. nam.. En usko. Ainut vain, että mie olin siellä yksin. Siksi käytänkin kolmea isoa peittoa, että lämpenee. Niin, mie sitten saunan jälkeen kaivauduin tuonne peittojen alle ja nukuin niin syvää unta sellaiset pari tuntia. Olisin varmaan nukkunut pitempäänkin, mutta ystävät herätti ja käski pihalle 10 minuutin kuluessa. Koska ne arvas, että mä en ihan heti liiku, jos ei oo ihan pakko. Ne antoi porkkanan. Yllätys tiedossa ja mä oon niin helppo, kun olen utelias. Laahustin peitto ympärillä ekat 5 minuuttia tajuamatta mitään maailmasta, kunnes sitten taas perinteiset hiukset&hampaat&vaatteet. En mie kyllä selvinnyt tuosta kaikesta 10:ssä minuutissa, mutta so what. Autossa hieroin vielä simmuja, kun mut raahattiin kylästelemään (!). Siellä kylässä mä sit istuskelin sohvalla ja hymyilin. Olin vieläkin niin unessa, etten tajunnut puhua mitään, joten tyydyin vain hymyilemään. Kolmen tunnin vierailun aikana, poskilihakset kipeänä hymyilystä, oikeita lauseita sain sanottua varmaan kaksi. No eipä tuntunut poitsua häiritsevän, hymyili takas ja veti muutenkin jotenkin hassua showta. Tai sit näin unta. Jos muhun yritettiin tehdä vaikutus, sori, ohi meni. Mä en unisena pysty yksinkertaisesti ajattelemaan mitään muuta kuin peittoa ja tyynyjä.. Reilukerho. Nooh, onneksi nyt himassa ja enää kaksi yötä lomaan. Yritin muka aloittaa pakkaamisenkin. Mutsi saa kyllä pienet kitinät huomenna. Farkut kiristää kummasti näin Joulun jälkeen. Kai se on vain unohdettava taas, että suklaata on edes olemassa. Jos ei saa suklaata, pitäisi olla seksiä. Mutta, kun on nirso, ei voi sekoilla, niin ainut vaihtoehto on suklaa. Mutta nyt ei sais sitten sitäkään. Niin mitä nyt..? Ihanaa olla vaikea minä. Ny meen keittämään minttuteetä ja yritän saada varpaat sulaksi. Kohta taas kiipeämään sänkyyn ja lukemaan sitä "hui" kirjaa.. Mut unia ja tuhinaa. Neiti hiljenee again. Bye.