Mä oon kirjoittanut tänään ihan liikaa jo, mutta en osaa lopettaa.. Shit. En kehtaa edes laskea mones kirjoitus tää on tälle päivälle, mutta tuli täysin isoiso tarve saada kirjoittaa tästä biisistä, minkä löysin koneelta. Tää on niin ihana. Ja näin se on. Hassua, kuinka taas voi löytää vastauksia asioihin biiseistä. Uskomatonta. Mä kuuntelen biisiä repeatinä ja hymyilen liikuttuneena. Just tuolla tavalla haluan muistaa kaiken kaikesta eksäni kanssa. Elämä on ihanaa. Musiikki on ihanaa. Gwen on ihana. Ja cool on vastaus mun rukouksiin. Voin taas hengittää. Ja onnellsuuden fiilikset hiipii poskille pienenä punana. Tunnen, kuinka taas olen vahvempi. Ja tunne on ihana. Aivan ihana. *huokaisu* Isoja hymyjä sinne kaikille. Neiti lähtee nyt tanssimaan tätä biisiä ja imee ittensä täyteen  kaikkea tätä ihanaa oloa. Jee. Okei.. pakko jatkaa.. Nyt on olo ihan uskomaton. Ihan uskomaton. Kun tanssii tota biisiä pakkasessa viis kertaa alkaa jokainen solukin olla täynnä helpotuksen nautintoa. Mä pompin ja hypin pitkin himaa ja kämppis kiljuu vieressä, ettei se biisi oo jamitus biisi. On se nyt. Se ei vain tajua sitä, minkä helpotuksen tää biisi toi mulle. Ihanaa. Tuhinaa.. Meen jatkamaan.. ;o)

Gwen Stefani - Cool

It's hard to remember how it felt before

Now I found the love of my life...
Passes things get more comfortable
Everything is going right

And after all the obstacles
It's good to see you now with someone else
And it's such a miracle that you and me are still good friends
After all that we've been through
I know we're cool

We used to think it was impossible
Now you call me by my new last name
Memories seem like so long ago
Time always kills the pain

Remember Harbor Boulevard
The dreaming days where the mess was made
Look how all the kids have grown
We have changed but we're still the same
After all that we've been through
I know we're cool

And I'll be happy for you
If you can be happy for me
Circles and triangles, and now we're hangin' out with your new
girlfriend
So far from where we've been
I know we're cool
 
Kerroinko jo, että tää on loistava biisi..?
 
[Edit] "Pienen" tanssituokion jälkeen istun saunassa punkkulasi kädessä. Kattelen ulos saunanikkunasta ja hymyilen. Hymyilen eksälleni ja itelleni. Hitto me oltiin loistava pari! Se ihminen on ihana. Mäki oon. Kaikesta kiukkuilusta huolimatta. Me ollaan loistavia myös erossa. Erottiin niin oudolla tavalla, että kukaan ei uskonut, että niin voi edes erota. Mut me erottiin. Ja onnistuttiin siinä. Nyt voimme molemmat rauhallisina jatkaa elämää ja välillä nähä, kuulla toisiamme. Ja olen onnellinen näin. Ilman mun entistä murua. Onnellinen myös näistä heiluvista tunteista. Aina ei ole helppoa, mutta tarviiko sen edes olla. Ei tarvi. Näiden tunteiden jälkeen kanssa jatkan elämää ja tunnen kuinka energia virtaa muhun. Just tätä mä olen halunnut. Saanut. Ja nyt nautin siitä. Onneksi. Ja nyt takas saunaan. *hymy*
 
[Edit2] Hitto mulla on paljon asiaa tänään. Tosi paljon. Olisipa sanelukone.