Mä olen levoton. Tosi levoton. Mä istuin jooga-asennossa kattomassa tv:tä mun mustavalkopunaiset hiukset saparoilla ihan rauhallisesti ystävien keskellä. Ystävien, jotka eivät pysty liikkumaan (tämän mä osaan ja olenhan jo aiemmin kertonut, että olen loistava kokki) koska olen tehnyt niin vastuttamattoman hyviä gourmethamppiksia ihanan ylienergien luonteeni kera. Jokainen puhisee masu täynnä ja ajatukset tyhjinä katsoen samalla Italian jobia. Toi on muuten loisto leffa. Yhtäkkiä mä pongaa ylös ja teen pari outoa ilmettä. Sanon "Ahdistaa" ja samantien saan vastauksen "Se on rakastunut". Rakastunut. Voi viddu. Kysyn "Kehen..?". Toinen kämppis (joka muuten itki viime yönä kuin vesiputos ekaa kertaa elämässään miehen takia) hymyilee ja uskoo tietävänsä jotain, mitä mä en itsekkään tiedä. Mä tiedän, että saan hyvät kipinät aikaiseksi yhden ihmisen kanssa. Mä tiedän, että siinä ihmisessä on jotain, jota mun sielu kaipaa. Puhumattakaan muusta.. Juuri siitä, mistä ei puhuta. Ei vain voi puhua. Koska on muureja, jotka ei katoa. Mutta ne fiilikset, mitä se ihminen tuo tullessaan, on kipeän kauniita. Sana "Rakastanut" on liikaa. Se ei ole rakkautta. Vain kipinää. Tai jotain. On hassua.. että taas eilen huomasin herättäväni niitä outoja tunteita ihmisissä. Mä en ymmärrä miksi niin teen. Mä olen ihan normaali nainen. Okei, vähän ylipirteä ja ylipositiivinen, mutta kuitenkin ihan normaali. Äh. Mä mitään normaali ole. Mutta kuitenkin, en erityinen vaan mie. En tiedä. Päässä kulkee miljoonia ajatuksia ja olen levoton. Odotan kesää. Tärisen ajatuksesta, kuuma kesä. Mä en tiedä miksi se saa mut niin levottomaksi. Ehkä jotain ihanaa on tulossa. Ehkä mä vain aavistan jotain. Jotain, mikä sekoittaa mun elämän. Tai jotain. Hankalaa.. ;o) Mun piti kirjoittaa paljon nyt.. mutta jotenkin ne ei vain järjesty päässä niin, että saisin ne edes kirjoittamalla ulos. Ehkä pitää vain odottaa.. oikeaa hetkeä. Ja mennä nukkumaan. Huomenna on sitten uusi päivä ja olen päättänyt olla tosi pirteä silloin. Vähä pakkokin. On niin hitosti hommaa himassa, että ei auta kuin tehdä ne, että pääsee viettämään rentouttavaa pääsiäistä sitten. Juups. Ny mä meen.. jonnekkin. Bye.