Mä olen ollut duunissa kohta 4 h tajuamatta yhtään mitään, mitä mun pitää tehdä. Uskomatonta, et olo on yhä näinkin darranen. Pelottaa ajatus Tammerfesteistä.. tällä hetkellä ;o) Olen pyöritellyt duuninsuunnittelukalentereita ja miettinyt (siis yrittänyt näillä aivosoluilla) paria projektia.. mulla on nyyh-olotila, kun en saa mitään aikaiseksi. Huono omatunto siis, kun en ole tehokas & pirteä. Piti sitten elää näin pitkään ennenkuin sain kokea sellaisen "painajaisia" yön. Vähä väliä heräsin ihan hikisenä, kaikki peitot lattialla uniin, jossa mä tipahdan jostain jne... Argh! Toivottavasti tänään voin istua himassa seesteisen näköisenä ja mieli rauhallisena, normaalina. Daadaa.. ja arvatakaas mikä tietenkin iskee tässä fiiliksessä..? Kyllä, isoisoiso halipula........ Haluu hellimään, helittäväksi, tuhisemaan, suukottelemaan, halimaan, nuuskimaan, maistelemaan, silittelemään.... joku ihana hengiltä ;o) No ei.. ei ihan hengiltä.. mutta jotain sinnepäin.. Mä olen ihan seko halikone! Taidan jatkaa duunia (kaikkea ei tarvitse uskoa).. miksei kello liiku..???