..tämä neiti on palanut. Tapahtumia toisen perään ollut paljon, hyvästä tosi pahoihin. Eilen palasin kotia ja ilta meni istuessa peijaksen ensiavussa.. mulla on vasen simmu mustana. Ja en todellakaan ole tapellut. Pieni pöpö iski siihen jo maanantaina ja hain tippoja, mutta eipä se auttanutkaan ja se pöpö suuttui ja muuttui tosi ärhäkkääksi, seurauksena tosi seksikäs musta simmu, kuin joku tosi hyvän matsin jälkeen. Kiva herätä hirveässä darrassa lauantaiaamuna 4 h yöunien jälkeen katsomalla hampaiden pesun yhteydessä itteä peilistä ja huomata simmun olevan musta. Eka tuli mieleen, et whatta fuck, oonko ollu tappelussa..? Hmm.. Onneksi en ;o) Nyt sitten ollaan lääkekuurilla ja huomenna on tosi kiva palata töihin, kun saa selittää varmaan sata kertaa, ettei neiti rämäpää ole todellakaan ajanut kolaria mönkkärillä, ei jetillä, ei pyörällä, ei autolla, eikä ole tapellut, ei jossut päin mitään jne... Olen jo harkinnut laittaa mailin kaikille.. tai sit en ;o) Mut juu.. melkein hengissä siis.. loma alkoi Turojen keikalla ja sunnuntaina ystävä joutui hirvikolariin. Onneksi selvisi siitä vähillä vauroilla ulkoisesti ja olen koko viikon ollut "hoivaamassa" häntä. (Olen väitellyt siis hänen kanssaan kaikesta.. hih) Aika shokkihan se oli ja alkuviikonyöt meni valvoessa, kun ei pystynyt nukkumaan.. onneksi kaikki on nyt ns. hyvin. Tapahtuma sai kyllä miettimään elämää aika paljon.. eteenkin sitä kuinka vähästä se voi olla kiinni. Mut sellaista.. mun pitää lähteä hakemaan lääkekuuri ja jotain ruokaa.. mua on luvattu paapoa illalla ahvenfileillä, naminami! Kiva olla taas himassa. Oma sänky oli taivaallinen nukkua. AAH! Pieniä ja isoja nautintoja :o)