Mä olen ihan pipi.. koko viikon olen ollut kauheassa nuhassa ja yskässä.. ja tarvisin nyt hellyyttä. Ihana, lämmin ja turvallinen kainalo houkuttelis nyt todella paljon. Ja kun painautuisin sinne kainaloon, niin et ei näkyis kuin pieni nenänpää.. samalla mua voisi paijata.. silitellä hiuksista.. upottaa sormet hiusten sekaan ja vetää sormia hiukset niiden välissä.. ja silitellä sormenpäillä paljailta olkapäitäni.. halia ja tuhista mun kuumaa ihoa vasten ja suukotella otsaa.. hymyillä ja nukuttaa mut hellästi peiton alle.. tykkäisin niin paljon..

Mulla on kylymä. *niisk*

61469.jpg

Arvakkaapas kenen varvassukat..? :o) Mul o niin pienet varpaat, et noi on liian pitkät niille ja siksi ne haroittaa pikkuvarpaista. Heh. Söpöt ja pörröiset.

Puuh. Tylsääää... Boringboringboring..

[Edit] Hmm.. kattokaas tota oikeaa nilkkaa.. on niinkuin vieläkin 1,5 kertaa vasen. Prkl. Mä haluun punkkua. Nyt. Argghhh..