Neiti uninen pörröpää heräsi juuri äsken kolmen tunnin päikkäreiltä.. Näin hassua unta.. olin Tammerfesteillä ja jossain kaksi kerroksisessa baarissa ystävien kanssa.. alakerrassa oli sellaista vanhanajan henkistä ja yläkerrassa pystyi tanssimaan.. pieni viihtyisä baari, jossa pidimme tosi hauskaa.. tapasin siellä miehen, joka vei huomioni ihan täysin.. mies oli ihana.. vaikkakaan en muista enää minkä näköinen.. mut ihana kuitenkin..  seuraava muistikuva unesta on, kun olin ihan hirveässä kännissä ja olin kadottanut molemmat puhelimeni.. heräsin kun puhelin soi.. ja ensimmäinen ajatus oli, että huh, onneksi ne on tallessa. Mutsi soitti ja kysyi, joko mun masu on rauhoittunut. Olin ihan pihalla.. siis mikä mun masua vaivaa..? Olin pyytänyt (tämän muistan) mutsia herättämään mua kahdeksalta.. kun hän oli soittanut, olin halunnut nukkua sanoilla "pliis äiti, vielä 15 minuuttia", josta en kyllä muista mitään.. kun mutsi sitten oli soittanut taas 15 min päästä, olin selittänyt et "soitan kohta, masuun sattuu hirveesti.." Oli odotellut tunnin ja päättänyt soittaa ja kysyä olenko vielä  hengissä.. Mua ei kannata uskoa silloin kun haluan nukkua. Ei mulla masu oo ollu kipeä, enkä olen käynyt edes hereillä tuon puhelin aikana.. mutsi selitti, et olin ollut kuulemma vielä tosi kärsivän kuuloinen puhelimessa.. eli siis näyttelijäainesta selvästi. :o) Ja tää ei oo eka kerta.. mä valehtelen näköjään unissani sujuvasti kunhan vain saan nukkua.. Ihme! Neiti unikeko! Nyt on sitten rytmi taas perseellään ja unisen pirteä olo. Pitäisiköhän keittää aamukahvi ja alkaa imuroimaan.. Jee.. eihän kello ole vasta kuin puol 11 illalla. Heh. Mä uskon, että sillä on vaikutusta, kun olen syntynyt 02:02 yöllä.. kun kello tulee illalla 9-10 ja hämärä alkaa laskeutua.. mä alan heräilemään ja olen pirteimmilläni koko päivänä. Nörtti, mikä nörtti. Mut nyt hiljenen, muuten selitän tässä koko illan. Hymyjä, mä meen kahville. Bye.