Mä päätin taas yhden asian. Mutten kerro minkä. Olen taas ihana siis. Mut sit sain taas idean. Ajattelin laittaa mun kuukausihoroskoopin tähän ja perään, onko se pitänyt niinkuin yhtään paikkaansa. Tätä voisi kyllä seurailla huvikseen vähä aikaa. Vaikka laittais aina uuden kuukauden alussa. Joo. Niin mä teen. Tai sitten isken sen tonne reunaan joku päivä ja nollaan koko vuoden sitten kerralla. Saapas ainakin selville, voiko noihin uskoa niinkuin yhtään.. ;o) *pirullinen jääräpää olo* kihkih..

Skorpioni

Jupiter Skorpionissa on antanut viime aikoina puhtia merkin edustajille. (Juu.. pientä sellaista ollut havaittavissa..) Tämä puhdikkuus jatkuu, mutta käy läpi sävyerojen vaihtelua. Skorpionit ovat kärsineet Isosta Rististä, joka pani Jupiterin ahtaalle marraskuun lopusta viime vuonna lähtien. Nyt Ristin hajotessa viimeinkin, se tuntuu helpotukselta (Jee!.. ) ja toisaalta kenties osa mahtavasta motivaatiosta katoaa sen myötä. (Hmm.. pelottavaa..) Mars on yhä vastakkain merkkiisi, Saturnus ja Neptunus neliössä siihen, joten kyllä paineita riittää helmikuullekin. (Ei kai..!?) Se ei silti ole huono juttu, sillä paineista tykkäät ja lataudut aina parhaiten kun tunnelma tiivistyy ja väki vähenee. (Soutrue..) Marsin oppositio merkkiisi voi tietää kulmikasta suhdetta ihmisiin, miehiin erityisesti (Argh.. miehet onkin hankalia..) ja kilpailu – ja kyynärpäätilanteita syntyy. (Täh.. enpäs ole huomannut..olenkos nukkunut ohi jonkin tilanteen..) Rakkaudessa ja erotiikassa voit käyttäytyä myös moukkamaisesti. (Mitä jos ei ole kumpaakaan..? Hmph... Voisi olla edes jälkimmäistä.. edes silloin tällöin.. mut ei. *läps* hitto, kun olen niin nirso..) Myöhemmin voit siirtyä normaalitilaan, jossa on toki myös kohokohtia kuten 13. –17.2. jolloin Venus ja Jupiter tukevat merkkiäsi ja saat ulos itsestäsi rakastavia tunteita tai tapaat ihmisen, joka herättää korkeita tunnepotentiaaleja. (*sensuroitu* mun vaistot..) Ole liikkeellä, etsi hyvää seuraa ja vältä möyrimästä pohjamudissa. (Mä en myöri missään.. lupaan..! Paitsi välillä ihan pikkuisen..)

Tuo oli täältä.

Skorpioni

Jupiter etenee onnea tuovana tekijänä merkissäsi ja siksi sinun on syytä käynnistää omia ideoitasi lähes korkeapaineella. (No, tota on kyllä tullut tehtyä ja paljon..) Menestys seuraa innostunutta tekemistäsi ilman viiveitä vielä toistaiseksi ja tilanne on käytettävä tehokkaasti hyväksi. (Ai..?) Varo kuitenkin luomasta liian suuria tulevaisuuden suunnitelmia ja keskity puhtaasti tekemiseen. (Ja mun vahvuus on olla luomatta..? Juuei tod..) Käynnistelet koko ajan uutta 12 vuoden menestysjaksoa elämässäsi ja jokainen ilolla toteuttamasi asia nostaa sinua korkeammalle onnistumisen portailla. (Muista.. tuo oli sitten lupaus.. mulla on erittäin hyvä muisti!) Rakenna kaikki oman toimintasi varaan, sillä muiden apuun ei voi luottaa. (Neiti on itsenäinen.. yhä..)

Ja tää oli täältä.

Jupiter tuntuu olevan hyvä tyyppi. Kai.