Mie oon saanut uuden "ystävän". Tämä "ystävä" ei ole kyllä mikään iloinen asia, se kiusaa mua.. eteenkin yöllä. Se on hammaspeikko. Olen yrittänyt tainnuttaa sitä kylmällä ja kuumalla, ei auta. Ei edes ketoriinit tepsi siihen. Huomenna menen sitten varmaan kesken juhlien ensiapuun ja tainnututan sen oikeasti. Nyyh. Olen mä kaikesta huolimatta väsännyt täällä orjatyöleirillä sponsor by isosysteri kaksi kalavoileipäkakkua, kaksi lihavoileipäkakkua, 200 tuulihattua kolmella eri täytteellä, kaksi juustokakkua ja siivonnut keittiön noin viisi kertaa. Siistii. TODELLA rentouttava loma lapissa. Suosittelen. :o) Eilen kerkisin nähä ystäviäkin ja nyt en puhu hammaspeikosta. On kyllä ihanaa olla täällä kaikesta raatamisesta huolimatta. Meitä on yhteensä kolme ns. nörttineitiä ja kaksi vihannesta (ei siis tajua atk:sta mitään). Me kolme nörttiä puhutaan projekteista (nää duunit) ja todolistoista, vihannekset vain pyörittelee simmuja, kun eivät tajua mistään mitään. Hihii. Pieni vidduilu on normimeininkiä tässä suvussa. Parhaat naurut saatiin, kun toinen vihannes lensi illalla stadista ja aiemmin oltiin kiusittu sitä, et sen on pakko pukeutua yhteen valkoiseen makkaramekkoon. Nooh, nyt sen on vähä pakko, kun Hki-Vantaa lentokentällä on alkanut joku lakko ja sen laukku on siellä. Argh, että se kävi kuumana ja me oltiin rivissä aurinkoja. Hehhee. Joskus elämä vain on. Mutta nyt mie lähen saunaan.. tuunpas taas juoruamaan kun jotain (siis kokoajan) blondailua taas tapahtuu. Ai niin, vastaan meemeihin pikkuisen myöhemmin. Kiitti vain haasteista. Hymyjä ja bye.