Mä istuin kylmävesilasi kädessä laivassa tänään päivällä ja MTV:llä alkoi soimaan tutunkuuloinen biisi.. ajattelin, että se on mun yksi lemppareista.. Flipsyden happy birthday. Mutta se ei ollutkaan vaan Tatun tyttöset ovat tehneet siitä oman version. Ihan halitioitunena jäin katsomaan animemusavideota ja kuuntelemaan biisiä.. Käsittämättömän ihana biisi. Mä kyyneleet silmissä kuuntelin biisiä.. sanoja ja soundia.. uskomaton. Tuntui kuin joku näkymätön käsi olisi uponnut syvälle rintaan ja ottanut sydämen käteen hellästi ja rakastanut sitä. Tunne sai täysin hengen salpautumaan ja liikutuin vielä enemmän.. laitan tähän väliin tämän biisin sanat..

T.A.T.U - Gomenasai

What I thought wasn’t mine
In the light
Was one of a kind,
A precious pearl

When I wanted to cry
I couldn’t cause I
Wasn’t allowed

Gomen nasai for everything
Gomen nasai, I know I let you down
Gomen nasai till the end
I never needed a friend
Like I do now

What I thought wasn't all
So innocent
Was a delicate doll
Of porcelain

When I wanted to call you
And ask you for help
I stopped myself

Gomen nasai for everything
Gomen nasai, I know I let you down
Gomen nasai till the end
I never needed a friend
Like I do now

What I thought was a dream
An mirage
Was as real as it seemed
A privilege

When I wanted to tell you
I made a mistake
I walked away

Gomen nasai, for everything
Gomen nasai, Gomen nasai,
I never needed a friend,
Like I do now

Gomen nasai, I let you down
Gomen nasai, Gomen nasai,
Gomen nasai till the end
I never needed a friend
Like I do now..

Mä olen niin pieni ja herkkä. Mun hellyyden ja rakkauden varastot alkaa olla täynnä. On vaikea uskoa, että tämä hetki on tullut ja ihan puhtaasti. Mun taisteluni on nyt ohi. Tunteiden taistelu entisestä elämästä. Lopultakin täysin ohi. Koska, jos ei olisi niin ei mun varastot olisi näin täynnä. Ja on ihanaa tajuta tämä kaikki keskellä tapahtumaa laivalla ja kun kääntää katseen takaisin in the real lifeiin.. tuntee katsomatta peiliin punaiset hehkuvat posket innostuksesta juuri siihen hetkeen ja juuri tähän elämään. Joskus voin kuiskata hellästi "sinun" korvaan sanat "mä rakastan sua.. ihan hirmuisesti.." ja painaa sen jälkeen huulet sun hiuksiin samalla kuin nenään leijailee sinun ihon tuoksu. Ja kun vedän sen tuoksun syvälle sisälle itseeni, tunnen sen rakkauden. Syvän ja aidon sellaisen. Juuri sellaisen, joka on tarkoitettu minulle. Ja sinulle.