Mun sydän pumppaa mieletöntä kyytiä, koko kroppa tärisee ja mä pompin.. pompin ympäri taloa paikasta toiseen, pompin paikoillani, pompin tuolilla.. MUA SIIS JÄNNITTÄÄ! Mä puhuin äsken jo ekan puhelun.. kohta pitäis selvitä lisää.. !!! Apua, mun o pakko lähteä juoksemaan pihalle tätä taloa ympäri.. MIETTIKÄÄ JOS MÄ PÄÄSEN POIS TÄÄLTÄ!!! Se o sit kuulkaas BILEET! Ny meen.. ->

[Edit] Neiti odottelee yhä ja tuhisee.. Eli kohta mä olen pyörittänyt hiukseni sormieni ympärille ja olen sen jälkeen lapanen. Argh! Arvatkaapas kiinnostaako kouluttaa TÄNÄÄN..? "Miksi tämä ohjelma herjaa jotain outoa..", "Nooh.. kun sä pidät sun kyynärpäätä näppiksellä................................." 

[Edit2] Outoa. Olen rauhallinen. Ihan rauhallisesti tarkistan  kännykän toimivuuden noin 2 minuutin välein. Voiko Nokia jumittua itekseen ilman, että mä huomaisin sen..? Olen siis rauhallinen. Tunnelma on harras. Se onnistuu, mikä on tarkoitettu niin.. Taas sorruin lukemaan horoskoopin.. Hmph.

16.2.2006 torstai

Kuu kolmio Mars *
Kuu sekstiili Saturnus *
Auringon sekstiili Vesimiehestä Plutolle Jousimiehessä lisää tämän viikon energialatausta melkoisesti, mutta energian on suuntauduttava mielekkääseen tekemiseen.

Skorpioni

 *
Älä tee tänään mitään väkisin, sillä parhaat asiat tapahtuvat joko itsestään tai sitten niitä ei tapahdu lainkaan. Anna virran kuljettaa ja suostu vain katselemaan mitä ympärilläsi tapahtuu. Tulet tekemään yllättäviä löytöjä.

Elikkäs taas hyppy tuulen mukaan olisi paikallaan. Kai. Ei ressiä. Ja mä uskon. Yhä.