Toivottavasti en vedä siellä ranteita auki heti aamusta. Vituttaa jo valmiiksi se mailiboksin läpikäyminen ja ne vitun mailit, jossa lukee "koska valmis?!" ja niitä löytyy varmaan pari sataa. Arghh.. Mä olen taas terve, selkäkään ei enää vihoittele ja sen kyllä huomaa.. neiti tulisielun pitäisi nukkua, eikä ressata huomista jo valmiiksi. Vituttaa vain mennä sinne, jos siellä on taas helvetti irti. Tajusin tässä viikon aikana, että mua ei vois vähempää kiinnostaa tehdä enää uraa, ei. Ei tod. Mä olen urani jo tehnyt ja todella hyvä siinä mitä teen. Mun ei tarvitse enää todistella mitään, ei yhtään mitään kelleen. Mä halusin tunkea ton vitun it-alan jonnekkin vähäksi aikaa ja mennä kahvilaan duuniin, jossa voin hymyillä ja paistaa pullaa. Jokainen asiakas lähtis ulos onnellisella fiiliksellä siitä kahvista, pullasta ja hymystä. Ja kun illalla sulkisin ovet, kävelisin lämpimän kesätuulen hyväilessä kasvojani kotia, ilman ressiä. Voi sitä onnea... Mut paluu irl:ään ja suihkuun. 6 h aikaa nukkua ja sit pitää olla taas niin vitun pirteä itchief ettei mitään rajaa. Puuh. Unia.

t. neiti ehkä tosi positiivinen tänä yönä