Täälläpä keskellä mettää mökissä kirjoittelen ja venailen saunaan pääsyä.. Osa noista on jo saunassa ja osa kattelee leffaa.. Viikko on mennyt yllättävän hyvin ja ihan rauhallisesti.  Pitkiä työpäivä ollut kyllä ja iltaisin on ollut onnellinen olo, kun ponnari on tehnyt ruokaa ja lämmittänyt saunan. Noi kaikki on mielettömiä touhuamaan kaikkea ja mua pidetään kuin kukkaa kämmenellä. Ei siis valittamista. Nukun mökissä yläkerrassa, suoraan takan yläpuolella ja siinä on ihanan lämmin nukkua. Eilen olin niin sippi, et nukahdin heti, kun kävin suihkussa duunista päästyä pariksi tunniksi. Tänään sain sitten kokea, kuinka paljon noi tykkäävät musta ja kuinka paljon huolehtivat musta myös. Mun olo oli eilen koko illan unenkin jälkeen kuin olisi jäänyt pesismailan alle. Edes sauna ei jeesannut siinä. Aamulla neidille iski sitten aivan järkyttävä migreeni ja aivan sissinä lähdin kuitenkin duuniin. Eipä ollut järkevä teko. Kukaan ei kato aluksi tiennyt, et mulla on kamala olo ja kun sit siinä pihalla hyppäsin autosta ja oksensin 40 minuuttia, kunnes haparoin liikkeeseen ja melkein tipahdin itkien (jota kyllä piilottelin), niin nää "äijät" ottivat pikkuneidin huostaan. Kummasti alkoi organisointi.. mun kamat, mut autoon, mut mökille, mut nukkumaan jne.. mä nukuin sitten mökissä pari tuntia ja ilmoitin, et olen taas hengissä ja sitten mut haettiin takaisin. Olen kyllä ollut tosi hellällä päällä sen jälkeen. Nää on ihania ja kilttejä. Eilen juttelin, yhden vanhemman remonttiäijän kanssa ja hän kertoi, et olen näille jätkille tosi tärkeä ja ne tykkää musta. Kaikilla on hirmuinen tsemppi päällä vaikka hitonmoinen kiire tuleekin. Mun positiivisuus kuulemma tekee sen.  Ens viikolla mun ATK-osastokin siirtyy tänne, nyt  olen siis mun rakennustiimin kanssa täällä. Että sellaista.. Mut onneksi pääsee himaan viikonlopuksi. Vähä tuulettumaan ja rauhoittumaan. Kyl tää yllättävän rankkaa on, kun ei oo tottunut poramaan, maalaamaan, ruuvaamaan jne.. mut kokemus tämäkin ;o) Nyt näyttää siltä, et pääsen saunaan. Jee.. Ai niin, joku sellainen kiva olo on, kun tollaisia nallekarhuja pyörii ympärillä. Turvallinen olo. Samanlainen olo oli silloin, kun olin eksän kanssa. Ei tarvitse pelätä mörköjä. Onneksi. Mä ostin tuikkuja tänne maanantaina ja tänäänkin yksi jätkistä laittoi joka paikkaan uudet ja sytytti ne. Äkkiä ne oppii.. :o) Heh.. Mut nyt mä meen. Be nice there.